Sărbătorile de iarnă sunt cu siguranță un motiv de bucurie pentru fiecare dintre noi, însă vine la pachet și cu o perioadă aglomerată pe plan profesional, căci coincide cu momentul în care fiecare companie își trece în revistă realizările din anul respectiv și își setează obiectivele pentru anul următor. Și cum fiecare afacere își dorește să își răsplătească angajații pentru tot efortul depus, dar să îi și motiveze pentru anul ce va urma, ce poate fi mai potrivit decât o petrecere de Crăciun de companie?

Chiar dacă vremurile sunt tulburi, iar evenimentele au fost din plin afectate de pandemia de COVID-19, ne-am gândit să îți venim în ajutor cu sfaturi utile pentru planificarea petrecerii de Crăciun corporate în deplină siguranță:


1.    Setează un buget
Înainte să începi planificarea petrecerii companiei, este bine să știi exact de ce buget dispui pentru a vedea ce fel de eveniment poți organiza - o adunare în sala de ședințe, o ieșire la un restaurant mai extravagant sau o petrece în adevăratul sens al cuvântului?
O dată ce ai un buget clar în care să te încadrezi, este mai ușor să setezi direcțiile în care îl vei aloca și să îți dai seama pe ce merită sau nu să îl cheltuiești. 

2.    Alege locația petrecerii de Crăciun
Cine spune că o petrecere de Crăciun pentru firmă trebuie să fie organizată la birou? Chiar și restaurantele sau sălile de evenimente pot fi excluse, dacă echipa ta este una activă și își dorește să petreacă timp de calitate alături de colegi. Spre exemplu, poți organiza petrecerea de Crăciun a firmei într-un club de stand-up, într-o sală de bowling sau chiar într-un escape room - totul ține de numărul de angajați și de cât de deschiși sunt în a încerca activități noi.

3.    Alege o dată și o oră potrivită
Perioada sărbătorilor este de multe ori una aglomerată și pe plan personal, astfel că trebuie să iei în considerare și ca petrecerea de Crăciun să nu afecteze timpul liber al angajaților. O opțiune ar fi să organizezi petrecerea în timpul orelor de program - astfel, angajații tăi cu siguranță vor aprecia puțin timp liber în care să se deconecteze de problemele de la muncă, dar și faptul că evenimentul nu le va afecta timpul dedicat familiei.

4.    Alege tematica și un dress code
Alegerea unei tematici pentru petrecerea de Crăciun a companiei nu doar că îți va face planificarea mai ușoară, ci te va ajuta și să îi faci pe colegii tăi să fie încântați și chiar să aștepte cu nerăbdare evenimentul. Poți merge de la varianta clasică în care toți să vină îmbrăcați în roșu, la costumarea în diferite personaje tipice pentru sărbători (Moș Crăciun, elfi, oameni de zăpadă, renii moșului, etc) sau chiar la purtarea unor... pijamale festive.

5.    Întreține atmosfera
Petrecerile corporate sunt o modalitate excelentă de a-ți face echipa să socializeze, însă pentru ca atmosfera să fie mereu veselă și destinsă, vei avea nevoie și de profesioniști în domeniul entertainmentului. Deși sunt multe opțiuni disponibile pe piață, cele mai populare alegeri pentru o petrecere de companie reușită sunt concertele live, show-urile de stand-up sau chiar show-urile de magie, care să le pună atenția la încercare colegilor tăi.


Perioada sărbătorilor este una intensă pentru toate departamentele, astfel că nu ezita să ceri ajutorul unui organizator profesionist de evenimente corporate dacă simți că nu ai resursele de timp necesare pentru a organiza o super petrecere de Crăciun pentru colegii tăi. Contactează departamentul de organizare evenimente al agenției de turism DAL Travel și un consultant specializat se va ocupa de planificarea în cel mai mic detaliu a evenimentului tău.