Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe “OK, am inteles”, acceptati cookie-urile oferite prin site-ul nostru. Puteti consulta aceste cookie-uri in politica de cookies. Puteti modifica preferintele dumneavoastra apasand pe butonul “setari avansate”
DAL Travel caută candidaţi cu experienţă, dedicaţi, motivaţi, înzestraţi cu abilităţi şi competente atât tehnice, cât şi operaţionale.
Pentru a depăşi aşteptările clienţilor noştri şi pentru a crea valoare suntem în mod constant preocupaţi să redefinim standardele noastre de excelență.
Valorile şi obiectivele pe care le promovăm sunt:
- Implicare
- Muncă în echipă
- Comunicare
- Contribuţia şi iniţiativa fiecăruia este importantă
Post disponibil: Specialist achizitii publice
Candidatul ideal:
- persoana cu experienta in intocmirea si depunerea documentatiilor pentru licitatii publice in domeniul organizarii evenimentelor.
- capacitate de dialogare
- răbdare şi spririt de lucru în echipă
- opţiunea de a lucra într-un mediu profesional în care se învaţă tot timpul ceva nou
- cunoştinţe foarte bune de operare calculator
- organizare, seriozitate, atenţie la detalii
- respectarea termenelor limită
- orientare către eficiență / rezultate
- capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor
SARCINI SI RESPONSABILITATI:
Raspunde de pregatirea documentatiei, organizarea si derularea participarii companiei la licitatii achizitiilor publice cu respectarea legislatiei in vigoare. De asemenea, elaboreaza rapoarte privind stadiul licitatiilor la solicitarea angajatorului.
- Inregistrarea in sistemul de Achizitii publice/instalarea certificatului digital/recuperare /reinnoire certifical digital.
- Achizitionarea de pozitii de catalog, publicarea produselor/serviciilor in catalogul electronic
- Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii;
- Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
- Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- Studiaza documentatii de atribuire;
- Solicita clarificari autoritatilor contractante;
- Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
- Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
- Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
- Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator, pe Website-urile oficiale (ex:SICAP);
- Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
- Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului
- Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
- Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de celelalte departamente pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor Autoritatii Contractante)
- Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica
Beneficii:
- pachet salarial motivant în funcţie de experienţă
- condiţii moderne de muncă
- intruire şi susţinere permanentă
- oportunităţi de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic
- reduceri la vacanţe
Post disponibil: Agent Turism
Candidatul ideal:
- abilităţi de comunicare, seriozitate, iniţiative
- atitudine pozitivă şi orientată către client
- capacitate de dialogare
- răbdare şi spririt de lucru în echipă
- opţiunea de a lucra într-un mediu profesional în care se învaţă tot timpul ceva nou
- cunoştinţe de limba engleză la nivel avansat
- cunoştinţe foarte bune de operare calculator
- creativitate, organizare, seriozitate, atenţie la detalii
- respectarea termenelor limită
- orientare către eficiență / rezultate
- capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor
Descrierea job-ului:
- întocmirea, prezentarea şi vânzarea produselor turistice
- operare în sisteme online specifice
- consilierea clienţilor în alegerea serviciilor
- rezervarea serviciilor şi biletelor de avion
- urmărirea derulării acţiunii turistice
- ofertare către client corporate
- întocmirea documentelor fiscale şi a documentelor de călătorie
Beneficii:
- pachet salarial motivant în funcţie de experienţă
- condiţii moderne de muncă
- intruire şi susţinere permanentă
- oportunităţi de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic
- reduceri la vacanţe
Dacă eşti interesat(ă) să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul şi scrisoarea de intenţie la următoarea adresă: contact@daltravel.ro şi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.