DAL Travel caută candidaţi cu experienţă, dedicaţi, motivaţi, înzestraţi cu abilităţi şi competente atât tehnice, cât şi operaţionale.

Pentru a depăşi aşteptările clienţilor noştri şi pentru a crea valoare suntem în mod constant preocupaţi să redefinim standardele noastre de excelență.

Valorile şi obiectivele pe care le promovăm sunt:

  • Implicare
  • Muncă în echipă
  • Comunicare
  • Contribuţia şi iniţiativa fiecăruia este importantă

 

Post disponibil: Specialist achizitii publice

Candidatul ideal:

- persoana cu experienta in intocmirea si depunerea documentatiilor pentru licitatii publice in domeniul organizarii evenimentelor.

- capacitate de dialogare
- răbdare şi spririt de lucru în echipă
- opţiunea de a lucra într-un mediu profesional în care se învaţă tot timpul ceva nou
- cunoştinţe foarte bune de operare calculator
- organizare, seriozitate, atenţie la detalii
- respectarea termenelor limită
- orientare către eficiență / rezultate
- capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor

         SARCINI SI RESPONSABILITATI:

Raspunde de pregatirea documentatiei, organizarea si derularea participarii companiei la licitatii achizitiilor publice cu respectarea legislatiei in vigoare. De asemenea, elaboreaza rapoarte privind stadiul licitatiilor la solicitarea angajatorului.

  • Inregistrarea in sistemul de Achizitii publice/instalarea certificatului digital/recuperare /reinnoire certifical digital.
  • Achizitionarea de pozitii de catalog, publicarea produselor/serviciilor in catalogul electronic
  • Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii;
  • Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
  • Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
  • Studiaza documentatii de atribuire;
  • Solicita clarificari autoritatilor contractante;
  • Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
  • Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
  • Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
  • Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
  • Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator, pe Website-urile oficiale (ex:SICAP);
  • Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
  • Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului
  • Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
  • Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de celelalte departamente pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor Autoritatii Contractante)
  • Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica

Beneficii:

- pachet salarial motivant în funcţie de experienţă
- condiţii moderne de muncă
- intruire şi susţinere permanentă
- oportunităţi de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic
- reduceri la vacanţe

Post disponibil: Agent Turism

Candidatul ideal:

- abilităţi de comunicare, seriozitate, iniţiative
- atitudine pozitivă şi orientată către client
- capacitate de dialogare
- răbdare şi spririt de lucru în echipă
- opţiunea de a lucra într-un mediu profesional în care se învaţă tot timpul ceva nou
- cunoştinţe de limba engleză la nivel avansat
- cunoştinţe foarte bune de operare calculator
- creativitate, organizare, seriozitate, atenţie la detalii
- respectarea termenelor limită
- orientare către eficiență / rezultate
- capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor

Descrierea job-ului:

- întocmirea, prezentarea şi vânzarea produselor turistice
- operare în sisteme online specifice
- consilierea clienţilor în alegerea serviciilor
- rezervarea serviciilor şi biletelor de avion
- urmărirea derulării acţiunii turistice
- ofertare către client corporate
- întocmirea documentelor fiscale şi a documentelor de călătorie

Beneficii:

- pachet salarial motivant în funcţie de experienţă
- condiţii moderne de muncă
- intruire şi susţinere permanentă
- oportunităţi de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic
- reduceri la vacanţe



Dacă eşti interesat(ă) să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul şi scrisoarea de intenţie la următoarea adresă: contact@daltravel.ro şi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.